3/03/09

Hejsan! :D

Sitter nu pa min vardpappa Michaels jobb, klockan ar 16.00 och vi ska dra till rotary mote klockan halv 7.

I helgen var vi i Walker FLat och akte ring efter bat och wakeboardade.
Vi akte dit pa fredag kvall och da satte vi oss ner och pratade med alla som var dar. Det var min Vardfamilj, min nasta vardfamilj = deras barn och sedan vanner till dem. Vi var vall ungefar 15 personer dar samanlagt.
Pa lordagen drog vi ner till sjon och akte ring efter bat, HUR KUL SOM HELST!! Mina vardbroder hade det riktigt roligt och kom nastan aldrig upp fran sjon. Jag akte aven wakeboard vilket ar ockso valdigt roligt.
Sondagen var det samma sak, vi akte ring efter baten och wakeboardade, men sedan drog vi hem nagon gang pa eftermiddagen.

Igar hade jag faktning igen, jag har kopt ny kamera ocksa, sa jag kommer lagga up massa nya bilder, fran faktning och fran walker Flat. Men jag kommer att lagga upp det pa Face book.
Mitt namn dar ar Daniel Frykenlind, sa adda mig sa kan ni se bilder fran Australien! :)

Ha det bra skriver snart igen,

MVH
Fryken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0