18/03/09

Halla :D

I morgon drar jag till Melbourne. ska aka bil dit dock... Sa det kommer att ta over 8 timmar att aka dit. blir att lagga sig i baksatet och lyssna musik pa Ipoden och sova :)

Ska dit Med en rotarian, han jag djuphavsd'o'k med. Tony Shirley. Jag kommer aka i bilen pa torsdag, sova utanfor Melbourne torsdag till fredag,
Sedan ska Tony pa en begravning och traffa vanner, sen blir det Melbourne pa Lordag och hemresa pa Sondag, sa jag kommer inte vara alldeles for lange i Melbourne men jag kommer ju i alla fall ha fatt vara dar :).

Lagger vall in bilder pa facebook som vanligt efter det :D

Skriver pa bloggen efter det ockso, HEjdo
Kramar

Fryken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0