7/01/09

Hello!
Lite snabb updatering...

Julen firade jag med min vardfamilj, eller vi oppnade lite paket pa mnorgonen sen drog jag till en rotarian, oppnade lite paket dar som jag fick av honom och hans slakt :) sedan drog jag hem igen till min vardfamilj och at mat med kompisar till dem.

Sedan surfade jag typ varje dag tills den 30e da jag bot vardfamilj, sa nu har jag bytt vardfamilj och jag trivs mycket bra i den nya familjen :)

Pa nyar sa var vi hon nagon kompis till min vardfamilj, han hade bjudit typ 100 pers till sitt nyarsfirande sa det var fullt.

Sen den 2a januari sa fyllde jag 17ar :):):) fick en par kortbyxor, halsband och lite pins av min vardfamilj. sedan har min slakt ringt mig och grattat, men min farbror ringde den 1a och trodde jag fyllde ar, hahaha.

Nu ar jag i Moonta igen, ska vara har till fredag, sedan den 11e ska jag vidare igen med en annan rotarian (min 4e vardfamilj) vi ska till en sjo och aka bat och ha de gott :) sedan den 18e ska jag till Kangaroo island. Sa nu ar mina dagar fullsmockade med massa saker sa jag kommer nog inte vara inne pa datorn lika mycket som jag varit och kan inte uppdatera bloggen sa mycket.

Ha det bra :)
Nu har jag varit i Auystralien i Nastan ett halvt ar :)

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0