29/01/09 Hett

Hallo..

Denna veckan kokar det i Adelaide, igar nadde vi den 3e varmaste dagen i Australiens historia med 45,7 grader, Nar man gick ut kanndes det som man gick in i en bastu, (fast en valdigt stor bastu!!)

Jag gar pa Gym varje dag nu har varit dar ungefar 8-9 dagar i strack nu. gar upp pa morgonen och tranar ungefar klockan 6, Morgonmanniska jag!!! :)

Mina vardbroder gar nu i skolan, men jag har nagra dagar kvar av mitt lov, skolan borjar igen den 3e februari, langtar INTE :P
Sista dagarna av lovet kommer jag nog inte gora sa mycket, det ar for varmt, gar i alla fall upp pa mornarna for att Gymma. Sedan blir det att hoppa i Poolen och stanna innomhus.


Forra veckan var jag och min vardfamilj till Kangarroo island, var fvall inte sa jatte manga kangurus, men det var trevligt :) fina strander och vi sag manga av Australiens national djur, som Emu's , Kangurus och wallabees (sma kangurus) och possums.

Har varit med 2 utbytesstudenter, traffade dom l'o'rdag till s'o'ndag, kollade pa filmen Australien, valdigt bra film! (Y) Nu kanns det som om dagarna gar allt fortare och snart ar det ju bara 5 manader kvar till jag kommer hem :) sa vi ses vall da hoppas jag.

Ha det bra kramar fran Daniel.


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Kul att du hittade mig, jag har allt "tittat till dig" emellanåt i smyg..=) Härligt du har det! Sköt om dig!//M

2009-01-29 @ 09:29:36
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Daniel kul att höra att du tränar varje dag hoppas ni har kyla inomhus annars bir det svettigt låter härligt att svalka sej i polen efter ett pass fast det kanske inte svalkar så mycket? ha det gott /Pappa

2009-01-29 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0