2/2/09

Hejsan!

Idag var det sista dagen av lovet, nar jag vaknade var ingen hemma, barnen var i skolan och jmina vardforaldrar var pa jobbet.

Tog det lugnt idag med, ungefar 40 grader idag. KOllade TV, film lirade Guitar hero och badade i poolen, ganska bekvam dag anda. KLockan 11 drog jag in pa gymmet och tranade en timme :). Idag var det 15 gangen jag har varit dar nu! :) (11 dagar irad)

Ska hoppa i poolen nu och sedan ga och lagga mig tror jag nastan, for jag maste ga upp halv 6 for att hinna med gymmet innan skolan, for michael ska skjussa mig till skolan klockan 0700 nar skolan borjar 0845, men har jag tur sa kan min vardmamma skjussa mig istallet, far hppas pa det :)

Ha det bra kramar
Fryken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0