30/10/08

IKEA, IKEA, IKEA

Hallelo!
Idag hade jag en kort skol dag, som jag alltid har pa torsdagar. Jag slutade klockan 13.05 och fick sen skjuss hem av min vardmamma Shina. Vi hamtade aven Rhiannon pa vagen for att hon mar inge bra och har varit hos lakare idag.

Nar vi kom hem sa var jag hur trott som halst och sov i nogon timme innan det blev dags att dra till IKEA for andra ganger i Australien. Shina skjussade dit mig och Alastair. Vi akte bara dit for att ata men det var det vart :) Efter maten gick vi ner till "cafeterian" dar man kunde kopa korv med brod och massa andra svenska godsaker typ som Marabou!!! :). Vi kopte saklart MArabou och 3st 50cl julmust, mum! Sen kopte vi ballerina kakorna. OCh jaaaa vi kopte ju varldens mest salda bil (Ahlgrens bilar)

I morgon drar vi Till Robe, kommer vara dar till Tisdag. Ska taffa mina siskons Faster som kan prata svenska. Jag och Alastair ska troligen surfa mycket ockso om det ar bra vagor :)

Ha det bra skriver forhoppningsvis igen pa tisdag eller Onsdag :)

The Fryken
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0