26/10/08

Denna dag har inte varit den basta precis.


Vaknade upp klockan 7 pa morgonen for att hjalpa till med vingarden, plockade bort massa grenar i 3 TIMMAR!! Ryggen madde vall inte sa bast efter att ha bojt sig en miljon gonger for att na de grenar som vaxter langt ner. Alla i Familjen var med och jobbade, men bara jag och min vardpappa gick upp sa tidigt och jobbade, dom andra kom och jobbade fron 09.00 till klockan 10, Lathet!!!  Men nagat som ar mer lathet ar att min vardsyster sov hela tiden och vaknade klockan 10 och sa nar vi kom tillbaka "oj ar ni redan klara? jag som tankte komma ut nu".

Efter detta var jag otroligt trott och la mig i sangen i 5 minuter innan jag skulle jobba mer!! Rotary hade "Rope day" idag och jag maste saklart vara med, min vardsyster var ocksa dar som tur var. Vi jobbade fran 10.30 till 12.00 och da ringde min vardsyster (rhiannon) hem och sa att dom skulle hamta oss, dom sa "aa vi kommer om en liten stund" Men de gjorde dom ju inte precis. The rope day slutade klockan halv 2 och jag och rhiannon stannade till 10 over 3, da kom dom och innan de hade rhiannon smagratit for att hon skammdes over att dom gjort sa.

"Skont det skulle bli att komma hem nu" t'a'nkte jag. Da hade vi massa g'a'ster och jag fick forsoka vara glad.
nar dom akte hem sa brakade min mindre vardsyster katleen med min vardbror Alastair om nogot och hon skrek sa huset skakade.


Nu ar rhiannon sur over nogot och har skrikit till hennes foraldrar. Sa detta var inte en rolig sondag och jag ar otroligt trott, Men vad gor man inte for att ni dar hemma ska fa lasa nya saker pa min blogg.




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.

Vi älskar att läsa om dina bravader. Saknar dig så mycket. Har dom ingen frisör där nere?

2008-10-26 @ 11:38:26
Postat av: Gurra

Du får böja på bena istället för ryggen då:P

2008-11-05 @ 09:40:43
Postat av: hej daniel det är erik larsson

SKOJ hur hsr du det i din nya familj?

2009-03-06 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0