25/10/08

Igar sa var jag med min vardsyster och hennes kompis till stranden och bara gick. TRAKIGT trodde jag men de var roligt och nogot jag vill gora mej tror jag! =) Jag traffade en av Rotarianerna dar nere ocksa, han hade en jatte liten hund och ett stort monster!! haha, nej men den andra hunder var stor och gillade att dregla.

 Sedan akte vi hem och tittade pa Forest Gump, var ganska trakigt for mig som sett den tusen gonger men det var battre an inget. Idag ska jag, Rhiannon och hennes kompis Christine till MArion Centre och kolla pa bio, och jag ska vall kopa nogot ockso, men vet inte vad det blir an, kommer jag nqog pa tillslut! Men innan bion sa ska vi till en Auktion, Vi gor det for jag tror min vardmamma kanner sig tvingad att ta mig till stallen for annars tror hon nog kanske att jag inte gillar dom, men det gor jag (Y).

 I forrgar sa sag jag en Skit stor odla, trodde det var en orm forst, sag bara svansen och jag hoppa till och sprang snabbare an vad jag gjort pa lange.

 Sen kom mina vardsyskon och skrattade at mig for det vara bara en odla, men det var laskigt deet ockso, den var ju skit stor!! Ha de bra The Fryken xx


Kommentarer
Postat av: doris svensson

hej!!

det var roligt att läsa om dig igen.

i eftermiddag har Urban och susanne robin olivia sven-erik carmel varit här.

vi läste din blogg.

ha det bra så hörs. MVH släkten.

2008-10-25 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0