Jul? 30/11/08

Hejsan!

Idag var jag ute och sprang klockan 10, for klockan 12 drog jag och min vard pappa till en rotarians hus och var dar och at mat med alla andra rotarianer, det var lixom julfirande fast 1 ehel monad kvar till jul ju! Vi at vall ingen julmat, eller det var ju inte som svensk julmat i alla fall. Sedan kom tomten och delade ut julklapper, haha det var ungefar 25 grader varmt och han  hade den roda varma drackten pa sig, jag fick en keps och australiensisk mugghallare.

Senare kom vi hem och jag var hemma kanske en timme, sen drog vi till stranden, jag och Alastair Body surfade :) det var anda hyffsat bra vagor idag! :)

Nu snart ska vi ate mat och senare blir det vall att sova for i morgon ar det skola och sen pa tisdag ar det ju lov!!! :D

ha de bra.


(Bilder fron handorf)

Iced Cofee finns ingen battre dryck:D



Stalle i Handorf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0