Handorf 29/11/08

Hejsan, inte funkade inte i morgon efter att jag hade skrivit allt men nu kommer det!

Hello!
Idag har jag varit i en Tysk stad i Australien, later konstigt men dom hade massa Tyska saker dar, typ souvenirer och tysk mat.
Vi var dar hela dagen och gick in i manga butiker, det fanns konstigt nog anda manga Australiensiska souvenirbutiker dar man kunde kopa australiensiska saker.

Senare pa dagen gick jag ut och sprang, rhiannon foljde med men sprang inte lika longt (och heller inte lika snabbt). Nar jag nastan hade tranat klart sa foljer en av familjens hund efter mig. jag sprang langs vagen och nar jag sag att han var efter mig sa stannade jag och pekade mot huset, hunden blev radd och sprang ratt ut i vagen och nastan blev overkord.

Pa Tisdag har jag sommar lov i ungefar 9 veckor. Ska vall surfa och gora massa roliga saker. Nu pa torsdag ska jag traffa en utbytesstudent fran sverige :D vi ska till adelaide city och sova hos nogon hon kanner :)

De var allt fron mig nu
Fryken
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0