12/11/08

Halloj!

Nu var det ett tag sen jag skrev pa bloggen men har nastan ingen ork att gora det, ledsen for det men nu skriver jag i alla fall.

Forra veckan var min familj till Robe och traffade "slaktingar", robe ar en valdigt liten stad med ungefar 4 tusen inevonare, och Robe ligger vid kusten sa det fanns allt bra vagor.

Forsta dagen vi kom dit var det bara att vara glad och halsa pa alla nya manniskor som man aldrig traffat. Nasta dag sa surfade vi, men inte alls mycket, vagorna var alldeles for sma, men vi gjorde lite Skimboard, det ar typ en brada man glider langs med vattnet som kommer upp pa stranden, ganska roligt nar man val lart sig att komma en bra bit. Senare pa dagen sa hallde vi pa lite pa stranden som man ska gora, gora sandslott och alla sanna random saker, och da gjorde ju jag saklart handvolters, jag forsokte gora tre handvoltrar i rad, men det gick inte sa bra sa det slutade med att axeln gick ur led och jag fick aka ambulanse till sjukhuset. Sa nu aste jag ha stod for axeln i 3 veckor, Sjukt trakigt!

Nasta dag akte vi med fyrhjulsdrivna bilar pa stranden, skitroligt, och det var stora och bra vagor, roligt att se.
Gjorde aven lite bodyboarding innan vi akte hem trots min axel.


I fredags akte jag med min nasta vardfamilj upp till Mounta, ocksa en valdigt liten stad och ar mest kand for att vara en fiske ort. Michael visade mig runt och vi gjorde LITE fiske men inte mycket. Pa kvallarna tittade vi pa film :). Sista dagen akte vi till stranden och jag blev hur solbrand som halst pa min rygg, gor fortfarande lite ont. Lag och huttrade i sangen nastan hela natten efter det.. HEMSKT!



Till helgen ska jag aka till Renmark, ska traffa alla utbytesstudenter for 3e gongen nu! :D ska bli hur roligt som halst. Vet inte riktigt vad vi ska gora men det blir nog super!.
Nu ar det bara 2 och en halv vecka kvar av skolan och jag kan inte vanta tills lovet borjar, ska bli oerhort roligt! Det enda trakiga som jag har framfor mig nu ar alla exams som ska goras.


Tyvarr inga bilder for det tar for lang tid att ladda upp, sorry!

Ha de bast
Fryken
xox

Kommentarer
Postat av: Snygg_Jonas?

Asså skriv lite då :D pöss<3<3<3

2008-11-18 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0