7/12/08 - :)

HEjsan!

NU har jag mitt sommarlov och den andra dagen av det drog jag till south port och bodyboardade med Feras,m en av mina kompisar, vagorna var bra och vi bodyboardade i ungefar 4 timmar innan vi drog hem till hans hem.

Nasta dag (torsdag) drog jag till adelaide och traffade en utbytesstudent fran sverige, hon heter beata och bor nu i Port lincoln.
Vi Var i ett stort shoppingcenter och pratade om typ hur roligt vi hade det i Bankock, typ gamla minnen. Efter det drog vi till beatas kompis (som ar runt 50ar) vi bodde hos henne. Efter det drog vi till IKEA! :D Hade saklart kottbullar. vi traffadee aven nagra svenskar dar.
Efter det drog vi och kopte en film som vi skulle se pa men vi somnade i sofforna bagge tva sa den filmen var ju inte sa varst bra tydligen.

Pa fredagen sa akte vi till Shoppingcentret igen och vi gick till en fin park och typ sov. Sedan pa kvallen gick vi pa bio, kollade pa James Bond, den var inte alls bra tyckte jag.
Pa lordagen sa drog vi till glenelg, en fin strand och lite av en turistattraktion. Sedan efter det drog jag hem.

Idag har jag varit pa Lazer Doom med min nasta vardfamilj, hur roligt som helst, efter det kom jag hem och har inte gjort sa sarsklit mycket, i morgon ska jag till Marion centre med min vardsyster och hennes KOmpis,

Hejdo
Fryken
xx


(har varken glasogen eller linser pa mig nu sa ursakta om jag har manga stavfel/slarvfel)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste se TWILIGHT :D:D

sååå bra.

2008-12-07 @ 20:22:28
Postat av: beaaaata (frida)

men haha jaa guud det vart kul alltså

glenelg i ösregnet och ba

'åå tack va snäll du är - AKTA GLÖGGEN'

2008-12-28 @ 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0