22/12/08

Hej!
Idag har jag inte gjort mycket alls, typ klockan 5pm drog jag och min vardbror ut pa en cykeltur, inte det roligaste jag gjort kanske, men det fick vall tiden att ga :)

Denna helgen har jag varit i Goolwa, Det ar ett stalle i soder, ligger nara victor harbour (bra surfing stalle) Akte dit med En rotarian och hans Fru,
Fredag - lamnade mitt vardhus och drog till Goolwa klockan 5. Nar vi kom dit gick vi ut pa en golf reasturang. Dom hade kottstraganoff, Men det var inte ens i narheten sa gott som mammas ar! :) Nar vi kom hem efter det kollade vi pa "grumpy old men" Riktigt rolig film.
Lordag - Jag vaknade typ klockan 9 och gick ut i goolwa och tog en massa foton. Goolwa ligger precis vid en sjo, och sedan tar det ungefar 30 minuter att ga till havet. Jag och Trevor (rotarianen) drog efter lunch till Havet, jag bodyboardade dar, sjukt roligt nar vagorna var hogre an 2meter :) Vi gick ut igen for att ata mat pa kvallen, gick till ett hotel och jag fick den fetaste beef snitseln jag nagonsin sett. kunde bara ata upp halften, efter det kollade vi pa en annan film, kommer inte ihag vad den heter men det var inte sa jatte bra.
Sondag - pa sondagen blev det att packa och efter det drog vi till stranden igen, Den dagen var det annu storre vagor. Circa klockan 1pm akte vi hem till Trevors hem, det var hans fodelsedag.

Klockan 6pm sa kom alla hans slaktingar och vi firade honom, jag sov aven over dar och pa morgonen klockan 8am akte jag hem till mitt vardhem.

Ha de bast
The Fryken
xox

kan ej ladda upp bilder tyvarr. kolla bilddagboken istallet, kommer dit ibland.

Kommentarer
Postat av: Jörgen Lidén

Det verkar som att du har det bra, fortsätt med det. GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0